Pages

5 Apr 2014

cinta aku

Aku menunggu setiap jawapan mu..sekiranya kau masih tidak tahu..sku sedia undur diri..aku sedar betapa sakit peritnya apabila meninggalkan orang yang kita sayang tanpa rela..akan tetapi..aku tidak sanggup mengalir air mata ini lagi..setiap hari..waktu dan ketika..
aku memikirkan dirimu, hubungan kita, masalah kita serta dia yang telah kembali..
janganlah kau seksa diriku lagi..kerana aku tidak sekuat dirimu..
aku mencintai dirimu..
merindui dirimu..
sekiranya aku mampu buang perasaan ini secapat mungkin..telah ku lakukan..tetapi, ia sukar..
ku sayang padamu..
kerana ALLAH aku mengenali dirimu
kerana ALLAH aku bertemu dirimu
kerana ALLAH aku merindui dirimu
kerana ALLAH aku mencintai dirimu
kerana ALLAH sebaik-baik perancang..



fina

No comments:

Post a Comment